luni, 2 decembrie 2013

Cum e să comanzi tutun pe internet și să primești în pachet ... MĂLAI!!!

      Mare „minune” cu site-urile astea online de cumpărături. Și aici nu mă refer la cele precum Emag, PcGaraje etc. care comercializează produse noi, dar oferă în același timp și garanția faptului că primești ceea ce ai comandat.
        Au apărut în ultimii o mulțime de site-uri care facilitează interacțiunea dintre potențialul vânzător și potențialul cumpărător. Ce se vinde… nu contează, vorba lui Văru’: ai ceva de vânzare? Te rezolv eu!
       Sincer, nu mă interesează ce se vinde/cumpără atât timp cât cele două părți se văd face to face, iar produsul care face obiectul tranzacției este vizualizat etc.
       Problema la astfel de tranzacții apare atunci când vezi pe net un telefon de exemplu, la un preț atractiv, discuți telefonic cu vânzătorul și stabilești detaliile finale. Apoi aștepți firma de curierat să își aducă ceea ce ai cumpărat. Acesta vine, îți arată coletul, pe care însă poți să îl ridici doar după ce plătești contravaloarea lui și taxa de transport. Din păcate, nu de fiecare dată în colet este și ceea ce așteptai și ce ai plătit.
       Așa ca și concluzie o să vă povestesc o întâmplare pățită de o cunoștință: în urmă cu vreo jumătate de an m-a sunat un prieten din Iași să îmi spună cum un „consătean” de-al meu din Ovidiu - jud. Constanta, i-a tras o mică țeapă.
         În fapt amicul meu a comandat tutun în valoare de 55 de lei, iar când a primit pachetul, bineînțeles după ce l-a plătit, l-a deschis și surpriză: în interior se aflau 750 g de mălai.
         M-a sunat să îmi spună pe un ton hazliu ce i-au făcut ovidenii mei.

       Din punctul meu de vedere, eu văd problema altfel și demonstrează încă o dată cât de miloși și inimă largă sunt constănțenii.
       De ce? Păi e simplu: 55 de lei dați pe tutun, oricum erau bani aruncați la gunoi. Măcar așa, cu mălaiul ăla din pachet, tot are de vreo 2-3 mămăligi. Măcar îi ține de foame câteva zile...
        Mai în glumă, mai în serios, l-am consiliat și i-am spus ca dacă dorește, poate să depună plângere la poliție pentru înșelăciune. Deși, nu prea văd eu cum poți să reclami pe cineva care îți dă de mâncare!!!!

Un comentariu: