duminică, 1 decembrie 2013

LOLO

       Lolo este fratele meu. Mai bine zis, porecla pe care a primit-o in facultate de la colegii săi. Eu nu i-am spus niciodată așa, dar am amintiri plăcute de când îl vizitam la Brașov.
       Lolo este mai mare decât mine cu 2 ani și 2 luni.
       Lolo a terminat liceul sanitar de la Galați, în 1993, profil tehnică dentară. A muncit apoi doi ani la Constanța ca tehnician dentar, a făcut un an de armată la Mihail Kogălniceanu si apoi a mai lucrat un an.
       Lolo, la 23 de ani, a intrat la facultate la Brasov. La sociologie.
       Să recapitulăm: Lolo, 23 ani, 3 ani de muncă și armata făcută - a ajuns biban încă o dată, dar la facultate: student în anul I. Anul 1997.
       În prima zi de facultate Lolo a făcut cunoștință cu cei 4 colegi de cameră de cămin. Toți patru abia ieșiți de pe băncile liceului, iar părinții si-au dat odraslele în grija lui, bucuroși că au găsit pe cineva care este mai matur și are mai multă experiență de viață…
       Tot în prima zi de facultate, mai bine zis în prima săptămână, Lolo a făcut cunoștință și cu colegii de palier. Studenții din anii 3 și 4. Care, mai întâi deschideau ușa camerei lui lovind-o cu piciorul, iar mai apoi, îl întrebau politicoși și mirați: „Ești student în anul întâi?”. Apoi plecau și duși erau. Uitau de ușa unde un student de anul I, lat în spate și pletos putea să îi pun la punct. La asta a contribuit nunceagul cu care mai făcea antrenamente Lolo. S-a trezit unul pe la început să facă figuri și a făcut cunoștință cu peretele. Apoi… 4 ani de liniște.
        Lolo este fratele meu. Eu îi spun Laur. Și o vă mai povestesc de el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu