duminică, 1 decembrie 2013

Se rezolvă, se rezolvă și asta șefu....

       Asta aud de câte ori mă întâlnesc cu un omuleț la vreo 35 ani... când mă văd cu el întâmplător în autobuz sau pe stradă, cam la 3-4 luni.
       L-am cunoscut la o bancă, în urmă cu vreo 3 ani, când eu plăteam ratele, el fiind agentul de la firma de pază. A intrat în vorba cu mine și m-a întrebat dacă și când se mai fac angajări în poliție. I-am zis de pe atunci că sunt slabe șanse să se întâmple așa ceva în următorii ani.
       Nu v-am zis tot însă: el este cel care vrea să se angajeze, eu crezând la început că se interesează pentru altcineva. De ce? E un tip mic de înălțime, până în 1,65 cm, nu prea solid și care poartă ochelari cu niște dioptrii serioase, ce seamănă cu niște funduri de sticlă.
       Îi repet de fiecare dată: nu îndeplinești criteriile fizice și medicale, chiar dacă s-ar mai organiza concursuri. Primesc același răspuns: "se rezolvă și asta șefu', se rezolvă".
       Foarte optimist băiatul...sincer mă întreb dacă are bacalaureatul luat, că și asta este o condiție....o să îl întreb data viitoare. Cred că o să îmi spună la fel: "se rezolva și asta șefu', se rezolvă".
       Eu personal îi urez mult noroc și sănătate. Ultima dată când l-am văzut era în concediu medical.
      Rog să trageți voi concluziile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu